Administratie ordenen

Een rommelige administratie geeft onrust

Gaat u binnenkort verhuizen naar een kleinere woning of naar een zorginstelling? Dan komt er veel op u af – ook op administratief gebied. Misschien heeft u ongeopende e-mails of post, kunt u belangrijke documenten lastig terugvinden of weet u niet meer precies wat u moet bewaren en wat niet. Worden er ineens digitale vaardigheden gevraagd, waar u nog weinig of geen ervaring mee heeft?

Juist in deze fase is het belangrijk om uw administratie op orde te hebben. Maar waar begint u, als de hoeveelheid e-mails en papieren te veel zijn geworden?

Weer grip op uw administratie

Administratie die zich opstapelt geeft stress. Rekeningen worden over het hoofd gezien, aanmaningen komen onverwacht binnen en het doen van een belastingaangifte lijkt ineens een onmogelijke opgave.

Een geordende administratie geeft juist rust. U weet wat u waar kunt vinden, belangrijke zaken worden op tijd afgehandeld en het bespaart u energie, kosten én zorgen.

Samen brengen we uw administratie op orde

Ik help u om weer overzicht te krijgen in uw administratie. We gaan samen de onoverzichtelijke administratie op orde brengen. Wat bewaard moet blijven, bewaren we. Hiervoor gaan we een systeem opzetten zodat u weet waar belangrijke papieren zijn.

Daarnaast zetten we een eenvoudig systeem op om uw administratie bij te houden. Dat doen we op een manier zodat het weinig tijd kost en u zaken op tijd kunt afhandelen. Heeft u geen plek waar u dit kunt doen dan creëren we die. Is de plek dichtgeslibd met spullen, dan pakken we dat ook aan.

Als verhuiscoach kan ik u helpen met:

  • Het opzetten van een overzichtelijk administratiesysteem
  • Het uitzoeken van wat u echt moet bewaren – en wat veilig weg kan
  • Het wegwerken van achterstallige administratie  
  • Het creëren van een rustige plek in huis waar u uw administratie kunt doen
  • Contact met instanties en plannen van afspraken

Graag samen uw administratie op orde brengen?

Boek dan een blok van 3 uur á € 180,- voor een Super Goeie Start.

Wat zit erbij?

    • Inventarisatie van uw situatie
    • Prioriteitsbepaling
    • Eerste actie direct samen oppakken
    • Inzicht in methodiek en concrete vervolgstappen

Resultaat: Ervaar direct een stukje meer overzicht en ruimte. U weet hoe u zelf verder kunt (of met behulp van Verhuiscoach Den Bosch).

Liever eerst kennismaken? Vraag dan een gratis kennismakingsgesprek aan. Ik kom bij u thuis langs. Pas als het goed voelt maken we een eerste werkafspraak.