Hulp nodig bij het organiseren van je verhuizing? Bel gerust ik denk graag met je mee.
Eva Mooren, Rosmalen (‘s-Hertogenbosch)
Hulp nodig bij het organiseren van je verhuizing? Bel gerust ik denk graag met je mee.
Eva Mooren, Rosmalen (‘s-Hertogenbosch)
Een reddende engel in normale kleding…
Na een stevig ongeluk in 2018 waardoor ik mijn conditie èn energie kwijtraakte was mijn huis i een oncontroleerbare chaos geworden. Ik was de wanhoop nabij: “hoe kom ik hier ooit door en uit?”
Toen was daar een workshop van Eva via de “SAS” in 2021. Een eyeopener om haar bezig te zien bij het opruimen van de chaos van anderen…
Na de workshop heb ik contact opgenomen met haar en zijn we samen aan de slag gegaan.
Een verademing: geen veroordeling, noch beoordeling, maar aanpakken, heel veel goede tips en rustig blijven. Kleine stapjes, grote waren onmogelijk. Op dit moment is mijn huis nog echt niet klaar, maar de tips en handvaten, die ik gekregen heb, èn het feit, dat mijn energie beetje bij beetje terugkomt, daardoor ben ik nu positief gestemd. Ik kan nu zelf aan de slag en zie het einde (een opgeruimd huis) echt wel voor me . Geweldig!
Dank Lieve en geweldig competente Eva!
Anne-Marie
Eva heeft me enorm geholpen met het opruimen van de zolder. Mijn zolder was de afgelopen jaren een verzamelplaats van spullen geworden en je kon er niet meer lopen zo vol stond het. Eva heeft met haar organisatie skills en fijne energie mij geholpen om gestructureerd de zolder aan te pakken. Zonder oordeel en met een flinke dosis humor en haar tas met label writer en mandjes is mijn zolder nu een aangename plek waar ik alleen nog het noodzakelijke heb staan. Eva zet net even dat stapje extra, ik heb heel prettig met haar samengewerkt en zal in de toekomst zeker vaker van haar diensten gebruik maken!
Eva doet haar werk op een empathische en gestructureerde manier. Ze is prettig aanwezig en zoekt niet alleen oplossingen voor de korte termijn maar ook voor de lange termijn. Dank je Eva!
Een aanrader die gratis opruimscan! Ik ben er echt mee vooruit geholpen. Samen hebben we een start gemaakt met mijn grootste knelpunt (en ergernis): mijn grote kleding- en opbergkast in mijn slaapkamer. Eva bereidt je voor, kijkt mee en geeft praktische tips. Ik heb nu ook een stappenplan om bij mijn einddoel te komen. Zo blijft het overzichtelijk en goed te doen (en wordt het nog bijna leuk om op te ruimen ;-)) Eva bedankt!
Eva was en is voor mij een prima opruimcoach. Ze is vriendelijk, tactvol, niet betuttelend en heel praktisch ingesteld. Ze maakt een opruimklus overzichtelijk, brengt er structuur in aan , deelt die in blokken en geeft goede tips voor het indelen en ordenen van de spullen. Ondertussen houdt ze je goed in de gaten ( moe, dorst, impact van een en ander) en moedigt je aan.
Ze geeft huiswerk in overleg en tips voor het afvoeren van bruikbare spullen. En wat ik heel fijn vind, is dat ze meteen veel spullen afvoert en afgeeft bij de kringloop en de milieustraat. Ik ben daarna heel blij,trots en voldaan!!!
Ik had door omstandigheden al jaren bepaalde delen van mijn huis niet meer grondig opgeruimd en zag daar als een berg tegenop. Ik had ooit aan een workshop van Eva meegedaan en daardoor kwam ik een jaar later op het idee haar in te schakelen. Het was een hele stap, maar ik heb er nog geen moment spijt van gehad.!!!!! Het is ontzettend fijn om op te ruimen met iemand samen, die de chaos kan overzien, een onpartijdig iemand, waarbij je je op je gemak voelt. Echt een aanrader!!!!
Desiree; Als verstokte chaoot raakte ik lichtelijk in paniek toen ik, niet onverwacht maar toch nog vrij plotseling, voor een verhuizing kwam te staan. Alleenstaande mama met twee pubers en drie huisdieren en heeel veel spullen. En toen was daar Eva, rustig, duidelijk, zonder oordeel maar wel mét humor, die de eerste stappen met me zette om te ontspullen en te plannen. Aangezien de afstand van Den Bosch naar ons huis best groot is, heeft ze zich middels videobellen eerst een beeld gevormd van ons huis en de meest uitdagende plekken. Ik kreeg een aantal voorbereidende taken en daarna hebben we een hele dag samen hard gewerkt aan het opruimen van de zolder.
Praktische tips om zelf verder te gaan, een hart onder de riem en een vinger aan de pols, een verhuisplan en een stukje agendering.. Het zat er allemaal bij.
Op het einde nog een mooie spreuk mogen trekken uit haar zelfontworpen kaartenset.: “Actie is de brandstof voor voldoening.”
Bedankt Eva! Dankzij jou is er nu gestructureerde actie😃
Als je hoogbejaard bent en je moét verhuizen naar een kleinere woning, dan is dat een heftig gebeuren. En als je kinderen ver weg wonen of hun eigen problemen hebben, hoe pak je zo’n verhuizing dan aan? Gelukkig was daar Eva, die liefdevol heeft geholpen spullen uit te zoeken, die in overleg met ons de hele verhuizing heeft georganiseerd, gepland, geregeld en die op de verhuisdag strak de leiding had. Toen onze ouders ’s avonds hun nieuwe woning betraden, waren ze stil van verbazing.
Wij danken Eva voor alles wat ze heeft gedaan.
Paul en Christina, Peter en Marja, Willem en Alena, Huub en Marieke
Ik heb gebruik gemaakt van de diensten van Eva Mooren. Zij heeft mij enorm geholpen met de verhuizing. Ik ben alleenstaand en er komt heel veel op je af als je wilt verhuizen. Eva dacht mee met de te nemen acties. Zelfs met het uitzoeken van laminaat heeft ze geholpen. Ik kreeg een draaiboek verhuizing. Daar stonden alle aandachtsgebieden in. Ze hielp mij een goede verhuizer te vinden `joy2 move` waar ik ook heel tevreden over ben. Ze hielp mij met inpakken in het oude huis en uitpakken in het nieuwe huis. Zij gaf mij rust en vertrouwen dat het allemaal goed zou komen. Kortom een aanrader voor iedere senior. Ze heeft zelfs oude gordijnen gewassen. Kortom een top service. Ik was en ben nog steeds blij met haar.